„W poszukiwaniu (nie) szczęścia. Dlaczego warto wierzyć?”
Cele projektu:
Zespół uczniowski realizujący projekt:
Uczniowie klasy 2b gimnazjum: Adela Juszczak, Sylwia Żnińska, Izabela Szczygieł, Monika Banach.
Termin publicznej prezentacji (przedstawienia rezultatów) i oceny projektu: Prezentacja prac styczeń 2015 roku w formie prezentacji dla uczniów klas gimnazjalnych i klasy 6 SP.
Plan realizacji projektu:
Etapy realizacji (działania) | Uczniowie odpowiedzialni | Terminy realizacji | Sposób udokumentowania realizacji |
Zebranie informacji na temat symboli okultystycznych, magii i sekt: - symbole okultystyczne - magia i karty tarota - wróżby i zabobony - bioenergoterapia |
Adela Juszczak, Sylwia Żnińska, Izabela Szczygieł, Monika Banach |
Wrzesień - październik 2014 | Zgromadzenie informacji na temat symboli okultystycznych i magii o raz bioenergoterapii. |
Wykonanie prezentacji multimedialnej na tematy poruszane w projekcie | Wszyscy | Listopad 2014 | Zaprojektowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej na tematy poruszane w projekcie |
Przygotowanie gazetki szkolnej ostrzegającej o zagrożeniach związanych z magią, okultyzmem i bioenergoterapią | Wszyscy wspólnie | Styczeń 2014 | Publiczna prezentacja efektu prac |
Ocena wkładu własnego w pracy nad projektem | Wszyscy indywidualnie | Styczeń 2014 | Wypełnienie karty samooceny |